CRM modul segítségével rendszerezheti ügyeit és könnyen visszakövetheti a partnerrel történt interakciókat. Segítségével nem fog több értékesítési ügy elúszni a rossz adminisztráció miatt!
Az előzményeket dátum szerint rendezve listázza ki a rendszer, amelyeket tetszés szerint szűrhet is!
Az ügyekhez teendőket rögzíthet és beállítható automatikus feladat létrehozása bizonyos ügy állapotokhoz, így a felhasználó tudni fogja hogy mi a következő lépés az adott ügyben. A naptár összekapcsolható a legtöbb levelező klienssel is, így akár telefonunk is jelezheti ha épp teendőnk van.
Az ügyeket más folyamatokhoz rendelheti hozzá, így jól követhető projekteket hozhat létre.
Statisztikák generálása különböző mezők és szempontok szerint.
Az űrlap modul segítségével a beküldött űrlapokból automatikusan ügyeket hozhat létre csökkentve az adminisztriáció idejét.